Asfaltering på natten i Trondheim

Stavset - Kolsås. Bilde
Bildet viser deler av vegen mellom Stavset og Kolsås som får ny asfalt. (Foto: Vegkart.no)

Vegen mellom Stavset og Kolsås i Trondheim kommune skal freses og asfalteres nattestid fra tirsdag 18. juni til fredag 21. juni.

Stavset - Kolsås. Kartoversikt
Vegen som skal få ny asfalt ligger mellom den grønne og røde markeringen.

Fylkesveg 6650 mellom Stavset og Kolsås i Trondheim kommune skal freses og asfalteres. Arbeidet skjer på natten mellom klokken 22.00 og 06.00.

Mye støy

Under fresingen og asfalteringen vil det bli mye støy samt noe støv. Arbeidet vil kunne oppleves som støyende for de nærmeste beboerne til asfaltarbeidet. Beboere som bor langs vegen som asfalteres vil kunne få tilbud om å ta inn på hotell i utkanten av Trondheim.

Trøndelag fylkeskommune ber derfor beboerne langs fylkesveg 6650 melllom Stavset og Kolsås om å vurde sitt overnattingsbehov.
De som mener det er nødvendig å overnatte på hotell, bes om å melde dette til , senest innen fredag 7. juni.
Vi gjør oppmerksom på uforutsette hendelser kan medføre endring i utførelses dato på kort varsel.

- Vi ber trafikantene kjøre rolig forbi arbeidsområdet og utvise hensyn til de som jobber på vegen, sier teamleder Anne-Grethe Jenssen i Trøndelag fylkeskommune.

Det vil bli manuell dirigering og ledebilkjøring i arbeidsområdet.

Kontaktperson:

Anne-Grethe Jenssen