Asfaltering i Stjørdal kommune

Fylkesveg 705 ved Hell. Bilde
Bildet viser deler av fylkesveg 705 på Hell som skal asfalteres. (Foto: Trøndelag fylkeskommune).

Deler av fylkesveg 705 på Hell skal freses og asfalteres på nattestid fra søndag 16. juni til onsdag 19. juni.

Kartoversikt fylkesveg 705.
Arbeidet skal foregå mellom den grønne og røde markeringen, samt tilstøtende ramper fra fylkesveg 950.

På fylkesveg 705 på Hell i Stjørdal kommune skal vegen freses og asfalteres fra krysset fylkesveg 705 og Øyvegen til Bjørgmyran. Arbeidet omfatter også tilstøtende ramper fra fylkesveg 950. Arbeidet vil foregå i tidsrommet fra klokken 22.00 til 06.00.

Mye støy

Under fresingen og asfalteringen blir det mye støy samt noe støv.

- Vi ber trafikantene kjøre rolig forbi arbeidsområdet og utvise hensyn til de som jobber på vegen, sier teamleder Anne-Grethe Jenssen i Trøndelag fylkeskommune.

Det vil bli manuell dirigering og ledebilkjøring i arbeidsområdet.

Kontaktsperson:

Anne-Grethe Jenssen