Asfaltering i Steinkjer kommune

Heistadveien. Bilde
Bildet viser deler av Heistadveien som får ny asfalt (Foto: Vegkart.no).

To punkter på Heistadveien i Steinkjer kommune skal asfalteres fra onsdag 5. juni og til 12. juni.

Heistadveien. Kart
Mellom den grønne og røde markeringen på punkt 1 og mellom den grønne og røde markeringen på punkt 2 som vist på kartet skal arbeidet foregå.

Fylkesveg 6594 Heistadveien i Steinkjer kommune skal asfalteres fra onsdag 5. juni til onsdag 12. juni. Arbeidet pågår fra 07.00 og til 18.00 disse dagene, og asfalteringen skal foregå på to forskjellige punkter.

Strekningene som skal asfalteres og stenges opptil én time av gangen.
Vegstrekningene som får asfalt er punkt 1 mellom Lein og Tuv som asfalteres onsdag 5. juni og torsdag 6. juni, og punkt 2 mellom Veie og Heistad som asfalteres fra mandag 10. juni og til onsdag 12. juni.

Stenges i korte perioder

I forbindelse med arbeidet må trafikantene regne med redusert fremkommelighet. Det blir manuell trafikkdirigering på stedet.
Vegen stenges i korte perioder på opptil én time ved hver stenging.

Kontaktperson:

Anne-Grethe Jenssen